PwC Polska

2 Dodaj opinię
PwC Polska
2 134 6 1

Opinie o PwC Polska

PwC Polska
pracodawca
@Kandydatka 10.01.2019 18:07

Dziękujemy, staramy się zadbać o miejsce pracy naszych pracowników, a w Gdańskim FCU zatrudniamy już 500 osób. Na naszej stronie możesz znaleźć więcej informacji o tym, czym zajmuje się Financial Crime Unit oraz link do aktualnych ogłoszeń ->http://www.pwc.pl/pl/kariera/studenci-i-absolwenci/pwc-advisory-center-of-excellence.html

ewka

Firma stwarza bardzo dobre warunki i możliwości rozwoju dla pracowników. Doświadczenie tam zdobyte jest bardzo cenione na rynku. Polecam! Lubię atmosferę w PwC Polska za: Swobodna, luźna atmosfera.

PwC Polska
pracodawca
@Kierownik IT 26.11.2018 10:17

Sytuacja firmy jest na stabilnym poziomie, zachęcamy do zapoznania się z raportem ->http://www.pwc.pl/pl/media/2018/2018-0-10-02-wyniki-finansowe-pwc-2018.html

Kierownik IT

Nie wiem co sie dzieje z ta firma PwC ale do mnie na rozmowy przychodzi 4 kandydat specjalista IT wysokiej klasy - który "aktualnie" pracuje w PwC być może firma plajtuje i zwalnia

PwC Polska
pracodawca
@Kierownik IT 26.11.2018 10:17

Sytuacja firmy jest na stabilnym poziomie, zachęcamy do zapoznania się z raportem ->http://www.pwc.pl/pl/media/2018/2018-0-10-02-wyniki-finansowe-pwc-2018.html

FOX
@Kierownik IT 26.11.2018 10:17

Firma nie plajtuje ale słabo płaci, znacznie poniżej rynkowej stawki. Stanowisko konsultanta, płaca juniora a wymagania jak od seniora. Ludzie szukają lepszych pieniędzy i normalnych managerów. Normalnych managerów a nie z przypadku co mają problem z określeniem się czego oczekują od zespołu. Kryteria awansu spisane na papierze i warte tyle ile ten papier. Podobno przed przejęciem firma reprezentowała znacznie wyższy poziom zarządzania.

MW
@FOX 03.12.2018 13:45

Szczera rada. Poznałam waszych managerów i naprawde nie mam pojęcia jakim cudem oni mają to stanowisko. Brak wiedzy technicznej, brak umiejętności zarządzania zespołem, nie umiejętne planowanie pracy i to co mnie zawsze najbardziej denerwuje - lizusostwo które ni jak nie przekłada się na wyniki firmy. Jeżeli chodzi o wypięcie piersi do medalu to się przepychają między sobą jednak jak jest jakiś pożar to rzucają pierwszego lepszego członka zespołu na pożarcie. Nie dziwie się że wiele osób ucieka jak tylko dostanie trochę lepsze pieniądze "TROCHĘ"

PwC Polska
pracodawca
@MW 10.12.2018 23:59

Jaki zespół masz na myśli?

Wieśmin
@MW 10.12.2018 23:59

Czy (usunięte przez administratora) nauczyli się co to jest deweloperska baza danych ?

Baba z Radomia
@MW 10.12.2018 23:59

Straszni bałaganiarze i improwizatorzy . Nie wiem czy opanowali w ogóle sztukę standupu i odpowiedzianego prowadzenia projektu . Lubują się w obrabianiu tyłka i wbijaniu z noża w plecy .

GrubciO
@Wieśmin 24.12.2018 16:38

EGO jak u Googla, tylko że oni tworzą a PwC IT nawet z odtworzeniem ma wielkie problemy. W tej firmie dowiesz się wszystkiego. Kto gdzie i z kim, jak się jeździ nowym motorem, ile kosztowały nowe szpilki ale nie dowiecie się nic więcej. W poprzedniej mojej firmie manager wyrósł z juniora, po kilku latach ciężkiej pracy przy różnych projektach. Znał technologie, umiał zarządzać zespołem i rozmawiać z klientem . Pokażcie mi jakim doświadczeniem podpierają się obecnie ludzie odpowiedzialni za projekty w PWC. Wyuczony, sztuczny uśmiech i używanie "mądrych słów" których sami nie rozumieją to nie wszystko. Morał Szukasz dobrej firmy w celu rozwoju, szukaj dalej ... Pozdro

OBImaPROMOCJE
@GrubciO 28.12.2018 23:23

Czyli co ? Pogonić ich to firma zacznie sobie lepiej radzić ?

TSz
@MW 10.12.2018 23:59

Cha cha, nie wiem z jakiego jestes działu, ale jak czytam o braku umiejetnosci zarzadzania zespołem, dodałabym jeszcze czasem i projektem, totalny bajzel, plus lizusostwo, plus rzucanie na pozarcie nowego członka zespołu bardzo wysoko postawionym osobom w firmie, to chyba pracowalismy razem :D

tylewiesz
@TSz 03.01.2019 19:39

to może napisz z jakiego jesteś działu, bo takie ogólniki jak piszecie można napisać o wszystkich firmach i działach i nic z tego nie wynika dla osób, które chciałyby w danej firmie pracować

Developer
@OBImaPROMOCJE 30.12.2018 12:25

Problem jest taki że kadra średniego szczebla jest w sporej mierze nie udolna. Ktoś kogoś wepchnął na stanowisko bo to kolega, dobrze donosi, dobrze ściemnia. Jak już są na stanowisku to robią wszystko żeby się utrzymać. Osoby z zapałem i wiedzą szybko są sprowadzane do parteru bo stwarzają zagrożenie dla obecnej sitwy. Ile projektów zakończyło się sukcesem a ile tak naprawdę uwalono ? Chodzenie po biurze i mówienie że ma się kupę roboty trąci kupą na odległość. Szkoda że zarząd tego nie widzi

SENIOR PWC IT SERVICES
@PwC Polska 26.11.2018 10:42

Cytując artykuł: Globalne przychody brutto firmy doradczej PwC w minionym roku obrotowym kończącym się 30 czerwca 2018 r. wyniosły rekordowe 41,3 mld dol., co oznacza wzrost o 10% w stosunku do poprzedniego analogicznego okresu i 21. rok wzrostu z rzędu. Polskie spółki PwC w tym samym czasie osiągnęły dwucyfrowy wzrost przychodów, który wyniósł 17%. To dlaczego jak jest pytanie o podwyżkę to odpowiedz brzmi "NIE MA PIENIĘDZY NA PODWYŻKI"- "TO ZŁY OKRES NA TAKĄ ROZMOWĘ......." - "PRZYJDŹ PÓŹNIEJ......." "CIESZ SIĘ, ŻE MASZ PROJEKT ....."

pierwsza_linia
@PwC Polska 11.12.2018 10:34

Czy "dandys" z utrzymania wie że praca to nie tylko donoszenie na wszystkich przy kawce w akwarium.

Ewa

PwC zapewnia świetną atmosferę pracy. Pracują tu bardzo pozytywni ludzie. Lokalizacja firmy jest bardzo dogodna. W ostatnim czasie bardzo rozwinęła się również oferta benefitów, która wyróżnia te firmę wraz z programem wellbeingowym PwC Joy (masaże, konsultacje psychologiczne). Naprawdę polecam osobom, które chcą się rozwijać w przyjemnym środowisku.

Anon

Cześć, złożyłem aplikację na praktyki w dziale audytu i kilka dni temu wykonałem testy liczbowe online. Dzisiaj najpierw przyszedł do mnie mail, w którym również mam polecenie wykonania testu liczbowego i mam na to 2 dni. Chwilę później przyszedł do mnie drugi mail, w którym jestem poinformowany, że zaliczyłem już ten test liczbowy i mam przejść do następnego kroku, czyli testu językowego i mam na wykonanie tego zadania 5 dni. Czy mam po prostu zignorować pierwszego maila i zrobić test językowy, tak jak zostało polecone w drugim mailu? Pozdrawiam!

PwC Polska
pracodawca
@Anon 11.02.2019 19:28

Cześć, tak - przejdź do drugiego kroku. Widocznie błąd systemu, dziękujemy za informacje!

Paulina

Witam, studiuje rachunkowość i Finanse w Wielkiej Brytanii, mogłabym prosić o informacje czego bym potrzebowała, żeby zacząć prace w waszej firmie w jednym z oddziałów w Polsce?

Antoni
@Paulina 26.01.2019 14:51

Na które stanowisko w firmie PwC Polska chciałabyś aplikować? Obecnie z informacji dostępnych na oficjalnej stronie internetowej firmy można dowiedzieć się, że firma chętnie przyjmie w swoje szeregi studentów, którzy chcieliby nabyć wiedzy praktycznej związanej z doradztwem biznesowym. Interesowałaby Cię taka forma zatrudnienia?

PwC Polska
pracodawca
@Paulina 26.01.2019 14:51

Paulina, jak najbardziej zapraszamy do udziału w rekrutacji. Jeśli planujesz powrót do Polski i rozpoczęcie współpracy, na pewno będziemy zwracać uwagę na Twoje CV oraz dyspozycyjność. Pierwszy etapem rekrutacji do wielu zespołów są testy analityczne, następnie test z j.angielskiego on-line. Ostatnim etapem jest sesja assessment centre, podczas której jest wywiad oraz zadanie biznesowe do rozwiązania. Jeśli możemy jeszcze jakoś pomóc, daj znać ;)

Paulina
@PwC Polska 28.01.2019 13:46

Dziękuje bardzo, raczej myślałam o pozycji audytora, ale mam jeszcze chwilkę do ukończenia studiów, wiec na razie się tylko orientuje jak to wyglada, ale z tego co Pan/Pani pisze, widzę ze wyglada to prawie tak samo jak w UK. A co jeśli np zaczęłabym prace w jednym z Państwa oddziałów za granica, to czy jest możliwość przeniesieni, czy trzeba zaczynać od nowa proces rekrutacyjny? Pozdrawiam i bardzo dziękuje za informacje.

Janek
@Antoni 28.01.2019 08:07

Jaki jest średni czas oczekiwania, na rozpatrzenie CV przez rekrutera i ew, odpowiedź o dalszych krokach/odrzuceniu kandydata?

PwC Polska
pracodawca
@Paulina 29.01.2019 09:44

Paulina, jeśli odbędziesz praktyki w oddziale PwC w UK na pewno bedzie to duży atut w Twoim CV. Każda z osób (nawet w ramach programu Global Mobility, czyli przeniesienia pomiędzy krajami) jest jednak włączana w lokalny proces rekrutacyjny tj. testy, jezyk angielski oraz spotkanie/sesję assessment centre.

PwC Polska
pracodawca
@Janek 29.01.2019 21:26

Janek, w przypadku praktyk - zaproszenie do testów dostajesz w ciągu kilku dni. Jeśli testy on-line będą zaliczone, następnie otrzymujesz dostęp do testu z j.angielskiego. Udzielamy również informacji zwrotnej w przypadku niepowodzenia rekrutacji, jest to jednak często uzależnione od decyzji biznesu, na którą czeka dział HR. Jeśli masz kontakt do rekrutera, np. po umówionym spotkaniu, możesz zawsze napisać/ zadzwonić do nas bezpośrednio.

PwC Polska
pracodawca
Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, tenis &squash, badminton, joga, wspinaczka, żagle, bieganie i triathlon - w tych dyscyplinach działają grupy sportowe naszych pracowników. Sport jest jedną z aktywności po pracy, którą lubimy najbardziej ;)

   
M

Srednia wieku to chyba 28 lat-to kompromitacja, znaczy to, ze zatrudniaja prawie samych studentow i absolwentow bez wymagan.Znaczy to tez, ze ci szanowni absolwenci w ogole nie zagrzewaja tam miejsca, oczekiwania bardzo duze, zarobki male, procz tych co maja zarobic, czesto glupszych od szeregowego studenta. Rozmowa rekrutacyjna jest taka, ze testuje was baba z hr,ktora nie ma zadnych kompetencji jezykowych,zadaje pytania jakby nie czytala waszego cv,nie polecam. Ciekawi mnie zawsze jak ludzie z hr sami dostaja prace, to nowa zagadka milenijna, na rok 3000.

Śmiech_na_sali
@M 31.12.2017 01:36

Zgadzam się w większości. Pracowałam tam. Dobre na 2-3 lata max. Siedzą później takie cwaniaki z gi lem pod nosem, rozdmuchanym ego i zerową wiedzą. Problem polega na tym, że umiejętności poza laniem wody raczej nie uczą tam żadnych. Koleżkowie w Advisory, naprawdę sądzicie, że tworzycie wartość dla klienta slajdami w PowerPoint? Wiecie wy tak naprawdę czego potrzebują wasi klienci? Zarabiacie tylko dlatego, że młoty ze Spółek Skarbu Państwa wam za to płacą, bo żaden szanujący się biznes prywatny tego nie zrobi. Peace & Out.

Halina
@Śmiech_na_sali 18.01.2019 04:39

Firma na swojej stronie internetowej zaznacza, że raz w roku razem z przełożonym pracownik wyznacza cele, które konsekwentnie realizowane prowadzą go do awansu na coraz wyższe stanowiska. Czy taki rozwój po szczeblach w firmie jest w rzeczywistości możliwy do osiągnięcia w PwC Polska?

Olja
@Halina 19.01.2019 00:00

To zależy od jakiego zaczynasz stanowiska; jeśli od specjalisty to jest kilka "grade'ów" i tak sobie rok po roku możesz awansować. Jak jesteś Managerem, to potem masz tylko Senior Managera i Dyrektora, więc wiadomo że o awans trudniej.

luizaa

Ponad 2 tygodnie temu wysłałam do Was swoje CV do oddziału w Gdańsku. Dostałam informację od rekrutera, że do mnie zadzwoni w terminie x. Nie zadzwonił. Napisałam maila czy brak kontaktu oznacza odrzucenie mojej kandydatury. Otrzymałam odp. że bardzo przeprasza za brak kontaktu i zadzwoni w podanym przeze mnie terminie. No i zadzwonił. Szybkie 4 pytania - 2 po angielsku, 2 po Polsku i informacja, że dostanę odpowiedź maksymalnie do 48 godzin czy zostanę zaproszona na spotkanie. Mija już 5ty dzień od rozmowy i nie otrzymałam żadnej informacji o wyniku rozmowy telefonicznej. Również napisałam maila z zapytaniem jak wygląda sytuacja i rekruter nic mi nie odpisał. Uważam, że jest to bardzo nieprofesjonalne z Waszej strony. Rozumiem, że zdarza się o czymś zapomnieć, ale dopominanie się o każdą drobnostkę i późniejszy brak jakiejkolwiek odpowiedzi mocno zaburza moje pozytywne wyobrażenie o potencjalnym, przyszłym pracodawcy.

PwC Polska
pracodawca
@luizaa 15.01.2019 10:37

Luiza, podpowiedz nam jakie to stanowisko - sprawdzimy status bezpośrednio z rekruterem. Dzięki i przepraszamy za zaistniałą sytuację.

PwC Polska
pracodawca
W Gdańsku działa nasze centrum kompetencyjne - Financial Crime Unit (FCU), gdzie w ciągu dwóch lat planujemy zatrudnić kolejnych 300 pracowników. Jeśli lubisz morze, dołącz do naszych ekspertów którzy namierzają nielegalne pieniądze organizacji terrorystycznych i przestępczych!

Poniżej uchylamy rąbek tajemnicy naszego biura w Gdańsku ;)
 
   
Kandydatka

Jakie widoki!!!! W takich okolicznościach praca to czysta przyjemność. Jakie warunki trzeba spełnić, by dołączyć do Państwa zespołu w Gdańsku? Gdzie można przesłać swoją aplikację?

PwC Polska
pracodawca
@Kandydatka 10.01.2019 18:07

Dziękujemy, staramy się zadbać o miejsce pracy naszych pracowników, a w Gdańskim FCU zatrudniamy już 500 osób. Na naszej stronie możesz znaleźć więcej informacji o tym, czym zajmuje się Financial Crime Unit oraz link do aktualnych ogłoszeń ->http://www.pwc.pl/pl/kariera/studenci-i-absolwenci/pwc-advisory-center-of-excellence.html

IN

Cześć, czy rozpoczęcie praktyk w dziale audytu jest możliwe jedynie od października, czy można je zacząć też od lutego/marca? Pozdrawiam

PwC Polska
pracodawca
@IN 09.01.2019 00:33

Cześć, na ten moment od lutego mamy otwarte wakaty we Wrocławiu, Warszawie i Katowicach. Więc zapraszamy do aplikowania ;)

IN
@PwC Polska 09.01.2019 09:33

Dziękuję za szybką odpowiedź. Czy mógłbym jeszcze wiedzieć co w sytuacji gdybym nie został przyjęty teraz na staż. Nie mógłbym już więcej aplikować? Pozdrawiam

PwC Polska
pracodawca
@IN 09.01.2019 22:04

Jeśli w tym momencie procesu nie zaliczyłbyś testów, to ponownie możesz do nich podejść za 6 miesięcy. Jeśli po spotkaniu osobistym nie otrzymasz oferty, dopytaj rekrutera nad czym powinieneś popracować, żeby za kilka miesięcy spróbować ponownie. Powodzenia :)

Kamil
@PwC Polska 10.01.2019 10:04

Cześć PwC , jak się nie zaliczy testy to dostaje się jakaś wiadomość zwrotna ? :)

PwC Polska
pracodawca
@Kamil 10.01.2019 12:48

Tak, wiadomość jest z systemu. Jeśli jednak masz wątpliwości - napisz maila do działu rekrutacji: kariera@pl.pwc.com

Kamil

Hej Wam ! Wiecie może, czy jak rozwiąże się test to dostaje się jakaś informacje zwrotna czy zrobilo się go ok lub nie ? :)

kasik
@Kamil 09.01.2019 21:36

Cześć, wypełniałam testy i jako takiej info ile mam punktów nie dostałam ale dostałam zaproszenie na VideoInterView więc wnioskuje że musiałam poprzedni etap zaliczyć :) Słyszałam też od znajomych że jak nie zaliczyli testu to dostawali info o tym że jest unsuccessful application

JAgoda
@Kamil 09.01.2019 21:36

No właśnie chciałem o to samo zapytać :-)

Nowy

Hej ! Po wysłaniu cv ile czeka się na test online ?

PwC Polska
pracodawca
@Nowy 08.01.2019 10:25

Cześć, zazwyczaj 1 do kilku dni. A na jakie ogłoszenie aplikowałeś?

Andrzej
@PwC Polska 08.01.2019 10:42

Praktyki w dziale audytu . Pozdrawiam

PwC Polska
pracodawca
@Andrzej 08.01.2019 11:09

W przypadku audytu to max 1-3 dni. Powodzenia :)

ewka

Firma stwarza bardzo dobre warunki i możliwości rozwoju dla pracowników. Doświadczenie tam zdobyte jest bardzo cenione na rynku. Polecam! Lubię atmosferę w PwC Polska za: Swobodna, luźna atmosfera.

PwC Polska
pracodawca
Grudzień minął nam w bardzo świątecznej atmosferze - zorganizowaliśmy kiermasz świąteczny dla spółdzielni socjalnych, a także kiermasz ciast przygotowanych przez naszych pracowników. Dochód z akcji został przeznaczony na wsparcie osób potrzebujących, a dodatkowo zebraliśmy blisko 68 000 zł na Szlachetną Paczkę!

Dodatkowo w tym roku rozdawaliśmy w całej Polsce brandowe skarpetki, a w warszawskim biurze zagościła fotobudka w ramach akcji "Christmas Sweater Day" :) 

Nie możemy się już doczekać tego, co przyniesie Nowy rok 2019!

   
Frost

Z opinii przedstawionych przez ludzi znających bezpośrednio tę markę, mam pozytywny obraz. Firma dla młodych ludzi, chcących zdobyć doświadczenie, rozwijać się zawodowo.

kaska
@Frost 31.12.2018 15:31

moich znajomych też wielu pracuje w PwC, niektorzy to już ponad 5-6 lat. Jak w każdej pracy są gorsze projekty/ współprace, ale rzadko narzekają i chętnie rekomendują swoich znajomych, ja też się zastanawiam czy w tym roku nie spróbować swoich sił w rekrutacji

xyz

No cóż, nie mam miłych wspomnień ale to tylko "osobiste". Nie dziwię się też, że ten super dział HR ciągle szuka ludzi. Aplikowałem na A1 mając już ze 4 lata doświadczenia w innych firmach. Wiedziałem, że to poniżej tego co mogę ale chciałem po prostu. Fajna kariera, fajne polecenia. Niestety aplikacja nieudana. Niedługo potem przyjęli mnie do PwC ale w innym kraju, gdzie W OGÓLE nie znałem języka. Dają lekcje. PRzyjeli na A2, po 7 miesiącach zostałem Senoriem. Mam też kolegę menadżera, którego też w Polsce odrzucili w rekrutacji bo "niewystarczająco znał język". Cóż, powodzenia, polska rekrutacjo.

PwC Polska
pracodawca
@xyz 21.12.2018 21:29

Dzięki za komentarz, jeśli podchodziłeś do testów językowych on-line i nie zostały one zaliczone, to tak zostały ocenione przez lektora, nie dział HR. Mimo wszystko cieszymy się, że zostałeś w barwach PwC :)

Angelika

Jakie zarobki na stanowisku specjalistay ds. procesu z językiem angielskim (Katowice)?

PwC Polska
pracodawca
@Angelika 09.12.2018 20:10

Angelika, pytanie dotyczy naszej drugiej spółki - PwC Service Delivery Centre; natomiast zgodnie z polityką poufności, nie podajemy jako firma informacji na temat wynagrodzeń.

Krystian

Czy możliwe jest rozpoczęcie kariery w PWC jako Konsultant (a nie praktyki) jeśli jest się absolwentem studiów jednolitych magisterskich z niewielkim doświadczeniem zawodowym? Od czego to zależy?

PwC Polska
pracodawca
@Krystian 27.11.2018 10:25

Tak, jest to możliwe. W dużym stopniu zależy to od poziomu zaliczenia testów numerycznych oraz testu z j.angielskiego + oceny kompetencji podczas sesji AC lub spotkania indywidualnego (w zależności od zespołu, proces rekrutacji może się nieznacznie różnić).

Krystian
@PwC Polska 27.11.2018 11:13

A jak wygląda pierwsza umowa? Jest na czas określony?

Krystian
@PwC Polska 27.11.2018 11:13

A jak wygląda kwestia umowy? Czy pierwsza umowa z pracownikiem jest umową na czas określony? Na jaki czas jest zawierana?

PwC Polska
pracodawca
@Krystian 27.11.2018 16:38

Po okresie próbnym, umowa o pracę jest na czas nieokreślony. Zdarzają się również rekrutacje, gdzie osoby od samego początku otrzymują umowę na czas nieokreślony - bez okresu próbnego.

PwC Polska
pracodawca
@Krystian 27.11.2018 20:35

Umowa jest na czas nieokreślony, po okresie próbnym. Dodatkowo - zdarzają się rekrutacje, gdzie osoby od początku są zatrudniane na czas nieokreślony, bez okresu próbnego.

Aneta Z.

Szanowne PWC, na poczatku pazdziernika mialam rozmowe kwalifikacyjna w Warszawie. Manager oraz pani z HR zapewnily mnie ze o wyniku rekrutacji zostane poinformowana w ciagu 2 tyg. Po dzis dzien nie otrzymalam zadnej odpowiedzi. Na swoim koncie wciaz mam status: Interviewu. Czy oznacza to ze rekrutacja jeszcze sie nie zakonczyla ? Oraz czy odpisujecie do kandydatow, nawet w przypadku odrzucenia ich kandydatur na tym etapie?

PwC Polska
pracodawca
@Aneta Z. 19.11.2018 13:02

Na jakie stanowisko Pani aplikowała?

Raz
@PwC Polska 19.11.2018 13:31

Witam, Podobna sytuacja. Stanowisko konsultant IT dział ryzyka IT. - brak odp

PwC Polska
pracodawca
@Raz 21.11.2018 14:48

Dzień dobry, a jakie miasto?

Raz
@PwC Polska 26.11.2018 10:25

Warszawa

PwC Polska
pracodawca
@Raz 26.11.2018 12:21

poprosimy o kontakt na kariera@pl.pwc.com - wtedy rekruter będzie mógł się odezwać indywidualnie.

ikNc

Niestety ctech to Janusze i nie ma roboty . Szkoda .

janusz
@ikNc 06.06.2018 17:13

ctech bss i da to dzieci we mgle. Nieogarnięci już nie mówie o tym jak chodzą ubrani .... klapki, krótkie spodenki. Zwykłe wiesniactwo. Juz nie wspomnę, że mają nowa powierzchnię i wszystko psują

Kukuruźnik
@janusz 12.06.2018 13:44

Nie no , bez złośliwości . Generalnie gowork jest fajny jeśli się wpisuje wyważone i trafne opinie . Moja kampania w Ctech skończyła się i muszę powiedzieć ,że pod względem ludzi to chyba najlepsza lub jedna z najlepszych firm jakie widziałem (a widziałem sporo) . Szef hybris jest spokojny i wyważony . Są książki , "wypasione" biuro . Na minus trzeba powiedzieć ,że biznes nie radzi sobie za bardzo przez co ludzie odchodzą . Projekty jakieś są np Orange ale kończy się na dniach . Poza tym jest kompletnie do zaorania od strony technicznej . Przypomina reformę służby zdrowia . Prowadzony jest przez ołowiane czoło i bałaganiarę . Pożyczki to projekt dla ultrasów . W ctech komunikacja w zespole jest postrzegana jako objaw słabości i dowód braku wiedzy :( . Projekt jest prowadzony na zasadzie hierarchicznego podporządkowania co jest archaizmem . Nie ma technicznej dyskusji bo lider wie wszystko najlepiej . Kolesie są też trochę zarozumiali bo siedzą w outbox/ctech przez kilka lat .

Brazil
@Kukuruźnik 16.06.2018 14:57

Szef Hybris ? Spoko niby ale to mściwy ludek . Pamięta tych , którzy odeszli i odgraża się , że powrót nie będzie taki łatwy . ..

slip
@Kukuruźnik 16.06.2018 14:57

No Orange to budował zespół cwaniaków i głuptaków . To nie projekt tylko ścieżka zdrowia .

WCbezP

Coś spartoliłeś i teraz piszesz głupoty . Spadaj frustracie .

PwC Polska
pracodawca
@ikNc 06.06.2018 17:13

W CTech mamy 9 departamentów, w których pracuje łącznie 350 developerów. W zależności od fazy projektu różne jest zaangażowanie poszczególnych specjalistów. Jeśli traficie na tzw. "ławkę", macie możliwość wykorzystania tego czasu na szkolenia, przygotowania do certyfikatów i trenowanie innych osób, za co otrzymujecie dalej pełne wynagrodzenie.

KorpoLike
@Kukuruźnik 16.06.2018 14:57

Do dodania - też bez złośliwości - mam komentarz do tzn. "wyższych szczebli" w CTech. Niestety nie spotkałem osoby którą możnaby bez zawahania nazwać managerem. To zestaw przypadkowo dobranych osób, które być może zapunktowały tym że w momencie kiedy roganizacja miala kilkadziesiąt osob były jedynymi lepiej ubranymi i wygadanymi. Natomiast niestety jest to team który najchętniej nie podejmowałyby żadnych decyzji a bardziej pił kawkę z podwładnymi lub też innymi leszczami którzy mają dwie ręce do pracy i kawałek mózgu na ktorych moznaby cos zdelegowac. Naprawde bardzo demotywujące towarzystwo.

TakaTam
@KorpoLike 05.10.2018 21:29

hmm, a to ciekawe. Myslalam ze w firmie takiej jak PWC kryteria awansu są klarowne

Nick
@TakaTam 19.10.2018 09:36

Moze w PWC generalnie tak - ale oni kupuja firemki a wtedy to wolna amerykanka - Ctech jest chyba tego najswiezszym przykladem.

PwC Polska
pracodawca
@TakaTam 19.10.2018 09:36

W PwC, w tym także w CTech działa proces ewalucji - od stawiania celów, po bieżące feedbacki oraz rozmowy podsumowujące po projektach - w połowie i na koniec roku. Na tej podstawie podejmowane są decyzje o awansach i dalszym rozwoju pracowników. Ponadto w CTech funkcjonuje dedykowana technologicza ścieżka kariery, która opisuje oczekiwania i wymagania od pracowników na poszczególnych poziomach w strukturze.

obramowanie
@KorpoLike 05.10.2018 21:29

No generalnie standard korpo … grupa (usunięte przez administratora)obrabia tyłek ludziom pracującym . Bez ich udziału i za ich plecami .

Prywatność - Warunki
@ikNc 06.06.2018 17:13

E tam . Niedługo opanują Pizzerie I McDonaldy .

Klaudyn
@slip 26.08.2018 21:01

Orange bohatersko walczy z problemami , które nie występują na żadnym innym projekcie .

Aneta Z.

Szanowne PWC, na poczatku pazdziernika mialam rozmowe kwalifikacyjna w Warszawie. Manager oraz pani z HR zapewnily mnie ze o wyniku rekrutacji zostane poinformowana w ciagu 2 tyg. Po dzis dzien nie otrzymalam zadnej odpowiedzi. Na swoim koncie wciaz mam status: Interviewu. Czy oznacza to ze rekrutacja jeszcze sie nie zakonczyla ? Oraz czy odpisujecie do kandydatow, nawet w przypadku odrzucenia ich kandydatur na tym etapie?

Marek

Organizują rekrutację na developera, rozmowy przez telefony, Skype interview; po czym mailowo informują że jednak manager zdecydował się nie rozbudowywać zespołu za bardzo. Trochę szkoda że nie ma jakiegoś "feedbacku" co można poprawić, co spowodowało odmowę - ale wciskanie kitu że zespół nie ulega rozbudowaniu gdy jest wywieszone ogłoszenie... nie polecam szkoda czasu.

Józef Moszna
@Marek 22.06.2018 16:56

W ctech siedziałbyś na ławce albo był na gównianym projekcie bez dokumentacji .

Kuba
@Marek 22.06.2018 16:56

U mnie dokładnie taka sama sytuacja (Front-end Dev w CTech). 'Feedback był po spotkaniu bardzo dobry, ale wyniku zmian w projektach jednak wstrzymujemy rekrutację'. A ogłoszenie jak wisiało na ich podstronie karier, tak nadal wisi.

PwC Polska
pracodawca
@Kuba 19.09.2018 15:39

Rzeczywiście jest tak, że nie wszystkie projekty ruszyły więc rekrutacje zostały wstrzymane. Osoby, które otrzymały pozytywny feedback są pierwsze na liście do ponownego kontaktu, w przypadku wznowienia rekrutacji do danych departamentów.

Jaca
@PwC Polska 19.09.2018 16:57

Kpina jakaś. "Osoby, które otrzymały pozytywny feedback są pierwsze na liście do ponownego kontaktu, w przypadku wznowienia rekrutacji do danych departamentów." Radzę zmienić podejście. Takie traktowanie ludzi świadczy o poziomie HR w CTech i podejściu do kandydatów. Dostałem propozycję dołączenia do zespołu PwC CTech, jednak kolega, który pracuje JESZCZE u was szczerze mi odradził. Narzekania na managment który wyskoczył komuś spod kapelusza, podejmowanie się tematów o których nie ma się pojęcia i ciągłe gaszenie pożarów. Sorry. Logo nie zastąpi kompetencji a jak to mówią - Ryba psuje się od głowy. Pozdrawiam i nie do zobaczenia

Jaca
@Marek 22.06.2018 16:56

Nie straciłeś przynajmniej czasu na spotkanie a po podejściu CTech do kandydata chyba sam widzisz w co byś się wpakował.

aaa

hjak dlugo czekaliscie na jakikolwiek kontakt ze strony firmy?

kasik
@aaa 08.10.2018 19:35

Ja czekałam mega krótko - tak na prawdę u mnie wszytsko - cała rekrutacja zamknęła się w niecałe dwa tygodnie. A Ty na jakie stanowisko aplikowałeś?

Aaa
@kasik 10.10.2018 12:38

It support, oraz aplikowslem na junior analyst. I cisza, a to już 2 tydzien

PwC Polska
pracodawca
@Aaa 15.10.2018 17:48

Cześć, poprosimy o kontakt na kariera@pl.pwc.com - wtedy przekażemy odpowiedniemu rekruterowi w Gdańsku informację z prośbą o bezpośrednią wiadomość.

aaa
@PwC Polska 15.10.2018 17:58

Dzien Dobry, Napisałem email. Dziękuję.

Hhj
@aaa 16.10.2018 09:27

No i z jednego odpisali że nara:) A z it nic, ale chyba w międzyczasie wakat skasowali;)

PwC Polska
pracodawca
@Hhj 05.11.2018 18:04

Nasze aktualne oferty w zespołach technologicznych znajdziesz na stronie pwc.pl/karieraIT

Kandydat

A czy PwC zastrzega sobie prawo odrzucenia aplikacji bez zmiany statusu "received"? :) czy potencjalny kandydat jest informowany o tym fakcie na swoim indywidualnym koncie?

PwC Polska
pracodawca
@Kandydat 24.09.2018 12:21

Kandydat ma możliwość podglądu statusu przez swoje indywidualne konto w naszym systemie. Jeśli aplikacja zostałaby odrzucona, powinien również otrzymać komunikację mailową. Jeśli chciałby Pan poznać status swojej aplikacji, zapraszamy do kontaktu przez e-maila: kariera@pl.pwc.com

heheszki
@PwC Polska 24.09.2018 12:47

czy PwC Polska moze sie odniesc do jej poejscia w stosunku do pracownikow, wynagordzen, wymagan dot. pracownikow i warunkow pracy? Kazdy moj znajmowy, ktory tam pracowal, mial bardzo zla opinie. Nie chce mowic o potoku inwektyw, ktore slyszalam. To nie jest pierwszy przypadek bo ja pracowalam np. w Accenture i wiem jak to dziala. Czy moga Panstwo wylumaczyc swoje prowadzenie biznesu? Chce posluchac zeby sie posmiac.

JohnDoe
@heheszki 28.09.2018 21:22

No cóż - prośba do potencjalnego pracodawcy "żeby się pośmiać" to januszostwo albo grażynostwo najwyższego lotu. Gratuluję!

PwC Polska
pracodawca
@JohnDoe 29.10.2018 00:32

Johndoe - dzięki za zrozumienie, dlaczego nie odpowiadamy na takie komentarze ;)

Zainteresowany

czy firma prowadzi rekrutację w Warszawie???? Jeśli tak, to na jakie stanowiska???

PwC Polska
pracodawca
@Zainteresowany 24.10.2018 07:20

Cześć, nasze aktualne projekty znajdziesz na stronie http://www.pwc.pl/kariera - jest zakładka dla studentów i absolwentów, profesjonalistów oraz osób z branży IT. Powodzenia w poszukiwaniach! :)

Minion

Klasyczny wyścig szczurów, w którym niestety przodują dyrektorzy i managerowie. Atmosfera wrogości, rywalizacji i donoszenia widoczna na każdym szczeblu, a przykład idzie z góry. Management ślepo w siebie zapatrzony, spijając sobie z dzióbków próbuje realizować swoje cele, ignorując i gardząc tym samym swoimi podwładnymi. Brak szacunku do człowieka i jego prywatnego czasu. Dyrektorka HR, przekonana o swojej wyższości rzadko kiedy zniża się do poziomu zwykłego pracownika, jest okrutnie wyniosła i nie wykazuje jakiegokolwiek zainteresowania podwładnym.Podobnie jest w innych działach. Ludzie w PwC są przepracowani i przemęczeni. Choć rotacja jest ogromna, nigdy nie zmusiła nikogo do refleksji. Wyznawanie teorii - people come&go, mamy brand, ludzie zawsze do nas przyjdą. Porównując do rynku, wynagrodzenie marne, szczególnie kiedy weźmiemy pod uwagę sposób wypłaty nadgodzin, która pozostawia wiele do życzenia. Jeśli życie Wam miłe, szczerze, nie polecam ;)

julka
@Minion 25.09.2018 23:39

W PwC są ludzie pracujący po kilka-kilkanascie lat. Są też tacy co odchodzą po kilku miesiącach, uznając że zarówno tempo jak i styl pracy korporacyjnej im nie odpowiada. Ja pracuje kilka lat i mysle ze jeszcze co najmniej kilka tu zostanę. Każdego roku dostaje nowe projekty, więc na nudę nie mogę narzekać, bo cały czas uczę się czegoś nowego. Przełożeni się zmieniają (dyrektor HR też jest już inny), ale nigdy nie spotkałam się z brakiem szacunku czy poniżaniem. Jak dobrze pracujesz i lubisz to co robisz, to jestes doceniany - jak narzekasz i wiecznie jesteś niezadowolony, to chyba w żadnej firmie nie możesz liczyć na awans, czy bonusy.

Kandydat

Jak wygląda proces rekrutacji? Ile czasu czeka się na odpowiedź po złożeniu aplikacji?

PwC Polska
pracodawca
@Kandydat 24.09.2018 10:47

Proces rekrutacji różni się w zależności od oferty, na którą Pan zaaplikował. W przypadku studentów i absolwentów wymagane jest podejście do testów numerycznych on-line oraz do testu z j.angielskiego (nie dotyczy to niektórych zespołów IT). W przypadku osób z doświadczeniem, w pierwszej kolejności jest screening telefoniczny z rekruterem, w drugiej spotkanie w biurze (w przypadku zespółow IT, podczas spotkania mogą pojawić się testy wiedzy technicznej).

Barti

Czy można liczyć na wynagrodzenie 6k brutto jako asystent w audycie?(roczne doświadczenie w GL + niecaly rok doświadczenia w SSC audytu) w regionalnych biurach?

PwC Polska
pracodawca
@Barti 19.09.2018 17:48

Wysokość wynagrodzenia jest potwierdzana podczas składania oferty. W przypadku asystentów w audycie dodatkowe doświadczenie jest zawsze brane pod uwagę. Serdecznie zapraszamy do udziału w rekrutacji ;)

PwC Polska
pracodawca

Witamy na oficjalnym profilu pracodawcy PwC Polska. Zgodnie z obowiązującym portal GoWork regulaminem, postaramy się na bieżąco odpowiadać na pojawiające się pytania. Zachęcamy do podzielenia się swoją opinią i doświadczeniami z pracy w naszej firmie. Zapraszamy do dyskusji!

BIG4

Jak wygląda PWC w porównaniu do konkurencji?

Big4 fan
@BIG4 30.06.2018 10:56

A który aspekt Cię konkretnie interesuje?

BIG4
@Big4 fan 03.07.2018 09:21

1. Zarobki 2. Atmosfera/Ludzie 3. Możliwości rozwoju/awansu/ścieżka kariery 4. Udogodnienia dla pracownika - szkolenia, czas pracy, inne

Nina
@BIG4 30.06.2018 10:56

Z pwc jeśli do konkurencji idzie się albo do KPMG ewentualnie ey, nigdy nie słyszalam, żeby ktoś od nas odszedł do deloitte (jeśli chodzi o audyt przynajmniej). Ey i KPMG najlepiej płacą, dodatkowo w ey mają płatne co miesiąc nadgodziny. W pwc jest ostry nacisk na brak nadgodzin, czego nie ma aż tak w KPMG i ey. Nie ma diet, jest za to luźna polityka zwracania wszystkich kosztów.

Big4 fan
@BIG4 03.07.2018 19:02

@Big4 1. w zależności od działu i stanowiska; spójne wynagrodzenia są na praktykach i dla A1, raz w roku jest ocena okresowa i podwyżki/bonusy/awanse 2. Ludzie super, ale wiadomo że jak wszędzie trafią się osoby, których nie polubisz. 3. Zależy od działu i ocen; awanse są min po 1-2 latach pracy. Od tego roku jest też ścieżka technologiczna, więc można pracować w IT i nie sprzedawać projektów, co zazwyczaj się kojarzy z consultingiem. Szkolenia są ogólnofirmowe + specjalistyczne, bo inne rzeczy są potrzebne np. w audycie, a inne w podatkach etc. 4. Czas pracy standardowy, ewentualnie projektowy od stanowisk wyższych. Nadgodziny płatne lub do odbioru (krótsze piątki, dłuższe wakacje); oferta wellness (masaże, stylistka, trener itp.), prywatna opieka medyczna + swoboda leczenia poza LuxMed, codziennie świeże owoce, wyjazdy integracyjne, dofinansowanie do grup sportowych itp.

Były pracownik Price'a
@Big4 fan 20.07.2018 11:57

hahahahaahhaahhahaaha

Katarzyna
@Big4 fan 20.07.2018 11:57

Jakich zarobków można sie spodziewać na poziomie Junior Subject Matter Expert / Financial Crime ( w Warszawie)

Miki

PwC to gigant na glinianych nogach: opiera się głownie na praktykantach i asystentach-średnia wieku w Polsce to 27-czyli oznacza to, że ludzie, którzy mają trochę oleju w głowie szybko się stamtąd ulatniają. Plusem są fajne hotele, całkiem luźna polityka rozliczania kosztów podróży służbowych no i oczywiście (dla niektórych) znana marka. Na tym niestety plusy się kończą. Mordercze godziny pracy (60 i więcej godzin w tygodniu to naprawdę standard tam). W sezonie wycieńczeni seniorzy potrafią pracować po 20h na dzień. Biorąc pod uwagę godziny pracy to oferowane wynagrodzenie okazuje się stawką głodową (5000 brutto dla A1, 6000 A2, 7000 senior). Efektem morderczego tempa i stresu jest bardzo słabej jakości dokumentacja: najważniejsze, żeby napisać "nie stwierdzono nieprawidłowości", teksty od wyżej postawionych "zrób tak, żeby się zgadzało" to standard. Pomimo nieludzkich kilkunastu godzin pracy na dobę wiele z nich przepada ponieważ nie są "chargowalne". Oczywiście menedżerowie pod fasadą fałszywie przyjacielskiego uśmiechu zawsze powtarzają, że jak najbardziej przysługuje nam wynagrodzenie za nadgodziny, to i tak koniec końców ryjesz do północy wpisując standardowe 8h...A propos rozwoju, który niejako oferuje PwC: nieporównywalnie duża jest wiedza seniorów/menedżerów, którzy przychodzą z mniejszych firm do wiedzy, którą reprezentują wychowani przez PwC "aktorzy biznesu". Osobiście polecam PwC na 1-2 lata od razu po studiach, żeby zobaczyć "z czym to się je" , pojeździć po firmach, poznać ten chory system stworzony z aktorów o nikłej wiedzy, których ego sięga zenitu.

qwerty
@Miki 17.07.2018 15:35

Trochę tak, trochę nie. Spędziłem większość swej pracy zawodowej w małych firmach, gdzie nie było zwalania roboty na innych czy na zespół. Miałem ogromny zakres obowiązków, bo nikogo innego nie było żeby się tym zająć. To zdecydowanie więcej niż spora część z tych wszystkich korpo managerów na oczy widziała.... może dlatego nie miałem najmniejszych problemów by położyć na wszystkim knagę i samodzielnie wejść w zupełnie obcą sobie branżę od podstaw rozkręcając firmę handlowo-produkcyjną.... i wtedy się dowiedziałem, że to co robiłem na etacie nawet jako samodzielny specjalista ogarniający finanse całej spółki to jest NIC i śmiech na sali z tym co muszę robić jako przedsiębiorca. Jestem wszystkim począwszy od projektanta, wizjonera, logistyka, przez dyr. zarządzjącego, Janusza negocjacji, który musi umieć się dogadać z każdym i z każdym znaleźć wspólny język, przez sprzedawcę, specjalistę od marketingu a na cholernej księgowej skończywszy. Bo umówmy się - jak jesteś na etacie to telefon od miłej Pani z US jest co najwyżej "doświadczeniem zawodowym" gdy jesteś na własnej DG to taki sam telefon sprawia, że wokół własnej dpy robi się naprawdę ciepło. Na DG trzeba umieć WSZYSTKO, dosłownie i nie na odwal się jak w korpo gdzie odpowiednia spychologia, czy podłożona koledze świnia załatwi każdy problem, bo na własnym - za wszystko łbem odpowiadasz i swoim majątkiem. Ale na własnym jak to na własnym... czasem się wali, czasem życie tak się układa... i trzeba wrócić na etat. I wtedy całe to doświadczenie i umiejętności, to że jesteś pieprzoną orkiestrą... ląduje w kiblu i przegrywasz z takimi tępymi dzidami po korporacjach z tzw. "dobrymi CV". I tego im odmówić nie możesz - ludzie po Big4 niezależnie czy są specjalistami (znikoma część, ale i tacy są) czy są specjalistami od niczego, spychologii i robienia nikomu niepotrzebnych projektów a przede wszystkim od szukania winnych za swoją własną głupotę - zawsze wylądują na 4 łapach ze świetnymi zarobkami. Czy mogę mieć o to żal? Nie. To była moja ścieżka. Sam ją obrałem, ze wszystkimi jej plusami i minusami. Chodzi o to, że firmy z Big4 pomimo tego, że mają takie a nie inne warunki to dają jednak doskonały powód młodym ludziom. Powód, dla którego kolejne tysiące nowych do nich pędzą. I jest to powód dobry - to "CVkowa życiowa ustawka", od której kupony później odcinają to świetny interes. I to za co? Za kilka lat pracy w nadgodzinach? Człowieku - nie masz bladego pojęcia, co to są nadgodziny gdy jesteś na własnym. ;)

krytyk
@qwerty 18.07.2018 11:23

Cóż... poza autopromocją ("mam własny biznes, na którym mam tyle roboty, że hohoho i klękajcie narody") niewiele z powyższego wpisu wynika...

Donald
@Miki 17.07.2018 15:35

@Miki - kiedy pracowałeś w PwC? bo wynagrodzenia dla A1 i Seniorów są dużo lepsze + nie wspominasz o długich wakacjach, bonusach i nagrodach uznaniowych. Jeśli mowa o audycie, to w każdej firmie consultingowej pracuje się więcej w sezonie, więc to ogólnie powinien być komentarz dot. branży, a nie jedynie PwC.

Miki
@Donald 20.07.2018 11:49

To są zarobki obowiązujące jeszcze rok temu w jednym z biur regionalnych.

Madzialena
@Miki 20.07.2018 19:34

To ile teraz zarabia się na A1?

Zostaw opinię o PwC Polska - Warszawa

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Zachęcamy do podzielenia się swoimi pozytywnymi wrażeniami na temat pracodawcy.
Każda rekomendacja jest motywacją i wyróżnieniem dla firmy. Pamiętaj, że Twoja opinia ma znaczenie.

Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PwC Polska